ישבו תחת נתניהו? שקד והנדל חתמו על ריצה משותפת

נתי קאליש 1 Comment on ישבו תחת נתניהו? שקד והנדל חתמו על ריצה משותפת

יו"ר מפלגת ימינה שרת הפנים איילת שקד ויו"ר סיעת דרך ארץ שר התקשורת יועז הנדל חתמו הערב על ההסכם לאיחוד מפלגות ומפלגתם המשותפת תקרא "רוח ציונית" | שקד: "אם תוקם ממשלה צרה, היא תהיה חסרת יציבות ורק תגביר את הקיטוב" | הנדל: "אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו"

קלפי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת ימינה, איילת שקד ויו"ר סיעת דרך ארץ יועז הנדל חתמו הערב על ההסכם לאיחוד מפלגות, ומפלגתם המשותפת תקרא "רוח ציונית". שקד תקבל את המקום הראשון, ויועז הנדל את המקום השני.

הנדל אמר במעמד החתימה: "אנחנו עומדים כאן הערב, איילת ואני, מתוך תחושת שליחות גדולה להוציא את מדינת ישראל מהסחרור המטורף שבו היא נמצאת. חמש מערכות בחירות בזמן קצר רק העמיקו את הקרע והפילוג בעם. אין כאן מנצחים, רק מפסידים. מדינה שמפסידה. אנחנו כאן כדי שמדינת ישראל תנצח".

"אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו שבה יעסקו אך ורק במה שטוב לו. אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה משמאל עם המשותפת וגורמים קיצונים. יש פה שני מחנות. מחנה אחד מציע ממשלת 61 עם בן גביר שתפטר את היועמשית, תפסיק את המשפט ועוד ועוד נושאים שקשורים רק לאדם אחד. והמחנה השני מציע לנו ממשלה עם המשותפת או לחילופין לגרור את ישראל לבחירות שישיות ושבעיות כדי להתיש את הצד היריב".

"דווקא עכשיו, בימי בן המצרים רגע לפני התזכורת שלנו על הבית שנחרב בגלל שנאת חינם, אנחנו דורשים אחדות. אנחנו נהייה הציר שיכפה ממשלת אחדות. אני אומר זאת בקול ברור לפני הבחירות: ממשלה שתורכב מהליכוד והשמאל מרכז. אין שום דרך אחרת. בממשלה הזאת למדנו שהדרה של חצי מהעם מובילה לחוסר יציבות. אחדות היא נכס אם יודעים לקיים אותה נכון".

איילת שקד: "בשנים האחרונות מדינת ישראל נכנסה לסחרור. זר לא יבין זאת. והאמת, שגם הדורות הבאים יתקשו להבין איך אומת הסטרטאפ הגיעה למצב הזה. קיטוב פוליטי שכמו כדור שלג הפך לגורם מספר אחד לאי היציבות השלטונית בישראל. כל קבוצה נלחמת מלחמת חורמה בשם פסילת הצד השני. ניצחון של מחנה אחד הוא אֵבל וחורבן הבית למחנה השני. הבחירות הקרובות הן צומת דרכים קריטי למדינת ישראל כל אחד מהגושים שואף להקים ממשלה צרה שתישען על הגורמים הקיצוניים"

"תהיה תוצאת הבחירות אשר תהיה חצי עם ירגיש שגנבו לו את המדינה, אם תוקם ממשלה צרה, היא תהיה חסרת יציבות ורק תגביר את הקיטוב ותגרור אותנו למערכת בחירות נוספת, זה לא הדבר הנכון. אני גאה להכריז היום על איחוד מפלגת ימינה עם מפלגת דרך ארץ, לסיעה משותפת שתקרא "הרוח הציונית". יחד נביא ליציאה מהלופ חסר התקדים שהפוליטיקה כפתה על עם ישראל. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם דרך ארץ בהנהגת השר הנדל".

"בראייה לאחור ממשלה צרה לא הצליחה לייצר יציבות שלטונית. בנוסף, לאורך כל התקופה היה חסר משהו, הייתה חסרה רוח, רוח ציונית. אזרחי ישראל, היום אנחנו מחזירים את הרוח, מחזירים רוח לאומית וציונית. אוסיף גם שכלקח, ממשלת ישראל אינה יכולה להישען על מפלגה ערבית. המפעל הציוני אינו יכול להיות תלוי באצבעות של נבחרי הציבור הערבי בישראל".

מפלגת הציונות הדתית בתגובה להכרזת שקד והנדל: "הבשורה היחידה מההכרזה של שקד הערב היא למעשה העריקה הסופית שלה מהמחנה הלאומי והימין והבחירה שלה לחבור ליועז הנדל, שמתנגד לממשלת ימין בראשות נתניהו, דבר שיוביל שוב להקמת ממשלת שמאל עם המפלגות הערביות תומכות הטרור. אנחנו קוראים לכל מאוכזבי איילת שקד: אתם מוזמנים להצטרף אלינו למפלגת "הציונות הדתית", להתפקד ולהשפיע על בחירת הרשימה ולהקים יחד איתנו ממשלת ימין חזקה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ריצה משותפת לעזאזל…